O bielej labuti

Pre ľudí sa stala labuť symbolom krásy, múdrosti a v neposlednom rade harmónie a čistoty. Ak si labuť vyberie partnera, je to na celý život. Pevne stojí za svojím rozhodnutím a nezáleží na tom, či je momentálne na hladine alebo pod ňou. Toto pôvabné zviera sa stalo symbolom našej značky už v roku 1829. Presne do tohto obdobia siaha výroba papiera v Harmanci. Hoci sa grafická podoba nášho loga časom menila, filozofia podniku ostáva celé desaťročia nezmenená. Naša biela labuť zastrešuje silnú a stabilnú spoločnosť produkujúcu kvalitné hygienické papierové výrobky. Vráťme sa však v rýchlosti na začiatok celého príbehu. 

NA ZAČIATKU BOL KUPEC 

Dnešnú papiereň SHP Harmanec vybudoval v 19. storočí banskobystrický kupec František Zikmund Leicht. V tom čase patrila k najmodernejším papierenským závodom v Rakúsko-Uhorsku a čoskoro rozšírila svoj sortiment od výroby papiera aj na hygienické papierové výrobky. Práve v roku 1910 bola zaregistrovaná ochranná známka “Biela labuť”, ktorá je najstaršou registrovanou a stále aktuálnou ochrannou známkou na Slovensku. Ako sa vám páči premena jej krásy až po súčasnosť?

Aby sme neostali iba pri minulosti – od roku 1972 hovoríme ako o našej novodobej histórii. Presne vtedy bol do prevádzky zavedený stroj na výrobu hygienických papierov a začali sme používať novú surovinu – zberový papier. Odvtedy plynule plávame modernými vodami a určite nám v tom pomáhate aj vy. Vďaka vám Harmony získala ocenenie Delicate Care v súťaži Voľba spotrebiteľov 2018. 

VYBRALI STE SI LABUŤ

Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka vyhlasuje spoločnosť ATOZ Marketing Services. Každoročne sú oceňované produktové novinky a inovácie na slovenskom aj českom trhu. Naskytla sa tak výborná príležitosť zapojiť sa do súťaže s kozmetickými utierkami Harmony Delicate Care. A podarilo sa! V roku 2018 sme obstáli medzi silnou konkurenciou a to nám prinieslo víťazstvo v kategórii papierový program na Slovensku aj v Čechách.

Po tejto súťaži zohrala svoju úlohu aj sociálna sieť Facebook. Na stránke Voľba spotrebiteľov sa konala súťaž o najlepšiu novinku facebookových fanúšikov. Naše kozmetické utierky Harmony Delicate Care obhájili víťazstvo medzi silnou konkurenciou aj vo virtuálnom svete. Aj rok 2019 bol pre nás úspešný. Na Slovensku sme získali cenu Voľby spotrebiteľa za hygienické vreckovky a toaletný papier Delicate care. U našich susedov sme skončili na krásnom druhom mieste.

V Harmanci sa snažíme pristupovať zodpovedne k našim zákazníkom aj životnému prostrediu. Za tieto, ale aj iné úspechy vďačíme najmä vám. Biela labuť je v prírode, ale aj v spoločnosti symbolom čistoty a elegancie, plaví sa pomaly a rozvážne. A nielen tieto atribúty si chceme zachovať v našej spoločnosti naďalej. 

Ďalšie články

Nedajte koronavírusu šancu žiť u vás doma

Aktuálne žije Európa a, samozrejme, aj Slovensko v akomsi obmedzenom...

Zistiť viac

Burčiak, futbal aj lenivý partner. Kde všade úradujú papierové utierky?

Papierové utierky sa veľmi rýchlo stali neoddeliteľnou súčasťou každého domova....

Zistiť viac