Tipy, s ktorými sa do sladkého znovu zabuchnete

Láska ide cez žalúdok a čo by to bolo za vzťah, keby ste museli mať výčitky. S týmito jednoduchými trikmi sa vôbec nemusíte báť, že sa na vás vaše telo nahnevá. Cez deň alebo o polnoci, urobte si radosť, koľko vám len hrdlo ráči!

Začína to múkou

Je dobré si povedať na rovinu, že pre zdravý životný štýl netreba hneď robiť bezgluténové tekvicové raw cheesecaky. Jedným z prvých krokov je zameniť bielu pšeničnú múku za celozrnnú alebo mandľovú. Rozdiel v chuti necítiť, no v kvalite áno. Kým prvá menovaná pridáva do pochúťky viac vlákniny, druhá proteín. Z hľadiska vyváženosti ich dokonca možno aj miešať.

Druhá strana temnoty

Je treba doplniť antioxidanty, vlákninu, železo alebo zinok? Zdraví kuchári odporúčajú čokoládové cookies. Čokoláda nemusí byť problém, pokiaľ je tmavá a má aspoň 70 percent kakaa. Samozrejme, čím vyšší je tento pomer, tým lepšie pre zdravie.

Zmrzlina bez mlieka

V prípade, že človek nevie povedať zmrzline nie, existuje riešenie. Namiesto miešania s mliekom alebo cukrom sa odporúča rozšľahať a zmraziť ovocie. Je len výhodou, ak sa využíva sezónna úroda, no v prípade, že tak nemožno urobiť, stačí kúpiť mrazenú ovocnú zmes. Dochucuje sa kakaovým alebo vanilkovým práškom.

S olejom proti tuku

Je namieste zvážiť, že ak si recept vyžaduje maslo, či nebude lepšie siahnuť po kokosovom oleji. Obsahuje nižšie hodnoty sodíka, takže znižuje rast cholesterolu a riziko vysokého krvného tlaku. Tiež je bohatý na kyselinu laurovú, ktorej možno ďakovať za nepriberanie.

Späť do detstva

K udržiavaniu tela v kondícii napomáha aj jablčná výživa. Naozaj! Nesladená jablčná výživa je vynikajúcou náhradou za oleje, pričom sa hodí hlavne do koláčov, chlebov a muffinov. Má vysoký podiel vitamínu C a vlákniny. Jej zaradenie do jedálnička tiež zníži príjem tukov a kalórií. 

Ďalšie články

Ako smrkajú vreckovky?

Každé dieťa vie, čo má robiť, keď sa mu nos...

Zistiť viac